اولین خواسته ی من بازیگر شدن هست.اینکه بازیگر موفقی در عرصه ی سینما،تئاتر و تلویزیون باشم.دقیقا به همین ترتیبی که نوشتم.در سن 24 سالگی چند کار کوتاه موفق بازی میکنم،به سرعت در تابستان امسال 96 به یک پروژه ی سریال معرفی میشم و نقش اول یک سریال که از شبکه سه پخش میشه بازی میکنم.بعد از اون سیل پیشنهادات کاری به من روانه میشه.ابتدای پاییر به محض تموم شدن سریال در فیلم سینمایی بازی میکنم و در جشنوار ه ی فجر سال 96 به عنوان بازیگر روی فرش قرمز راه میرم.از زمستان 96 تا 97 در محموع دو سینمایی و یک تئاتر بازی میکنم.برای یکی از فیلم های سینمایی سیمرغ بلورین بهنرین بازیگر نقش اول زن رو میگیرم.وقتی روی سن میرم که جایزه رو از دست دکتر ظریف بگیرم اول سکوت میکنم...بعد با شوق گریه میکنم و میگم اینکه الان من اینجا وایسادم شاید برای خیلیها قیمتی نداشته باشه ولی واسه من یک دنیا می ارزه...تقدیم میکنم به مادرم بابت همه ی روزهای صبوریش و پدرم که منو میبینه.برای سریالی که بازی میکنم در ابتدا دستمزدم ماهیانه یک میلیون هست.بعد از سریال برای فیلمهای سینمایی بین 10 تا 25 تومن دستمزد میگیرم.بعد از جشنواره فجز سال 96 دستمزدم بین 50 تا 70 تومن میشه.و بعد از جشنوازه فجر 97 دستمزدم بین 100 تا 200 تومن میشه.صفحه اینستاگرامم بعد از سریال فالوورش میشه 280 کا.ماشین رانا رو عوض میکنم در پایان سال 96 و یک سانتافه مدل 2014 میخرم به قیمت 100 تومن.خونم رو از تهران پارس میبرم سمت همون شریعتی و قلهک.برای روزبه یک مغازه دست و پا میکنم و ازش میخوام اجاره اش رو بده و من فقط پول پیش رو میدم و همون دفعه اول جنس میریزم توش.برای شایان یه حساب پس انداز باز میکنم.مزونم رو راه اندازی میکنم.مامان میشه مدیرش من طراحی میکنم به مامان منتقل میکنم یک ناظر دوخت انتخاب میکنم و دوتا چرخکار و یک اتوکار و یک خرجکار انجام بده.مامان هم نظارت میکنه کامل.توی کارای خیریه یه پولی میدم به ستاره ماهیانه.همه ی خریدامو از نمایندگی ریباک و حنیفر و محموعه پالادیوم انجام میدم.تا سال 97 با باران کوثری،نوید محمدزاده،علی سرابی،خانواده پسیانی،بابک حمیدیان،نگاه جواهریان،مهناز افشار،هومن سیدی،مسعود کیمیایی،سامان مقدم،علی اوجی،مهدی پاکدل،بهنوش بختیاری،منوجهر هادی،یکتا ناصر،رضا عطاران،بهرنگ توفیقی مراوده و کار میکنم.ساعات کاریم هم نامشخصه.آفیشهای سنگین 10 تا 19 ساعته.هروز سرویس میاد دنبالم نهار و شامم یکی میشه سرکار یه دونه هایپ رو حتما میخورم و اینو تدارکات میدونه و واسم تهیه میکنه.از تیر 96 تا تیر 97 عید رو فقط میرم اهواز.یکبار با مامانم و رضا میرم دبی.یکبار میرم ترکیه با مامان و خرجش رو خودم میدم.یه سفر روسیه میرم.یه سفر فرانسه هم سال 97 میرم.ورزش میکنم عرض شونه هام صاف میشه از کجی درمیاد.حساب پس اندازم حسابی افرایش پیدا میکنه.
ما را در سایت تمرین روز اول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11